keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Kisapukujen esittelypostaus

Moi!
Multa on pyydetty kisapukujen esittelypostausta, joten tässä se nyt tulee! Esittelen siis kaikki mun kisapuvut mitä mun luistelu-urani aikana oon käyttänyt.

IMG_4401
Tää tais olla mun ensimmäinen varsinainen kisapuku. Tästä tykkäsin tosi paljon! Tää puku oli alunperin vaan lainassa joltain äidin kaverilta, mutta sitten meidän piti ostaa tää, kun meidän kissa oli raapinut tota helmaa niin sitä ei voinut enää palauttaa takaisin. Toi helma on myöhemmin likastunut, se ei siis ollut tollanen silloin kun tota mekkoa käytin.

PicMonkey Collage
Mulla ei oo enää kaikkia pukuja kotona, joten laitan nyt kuvat niistä kun ne on olleet mun päällä. / 1. ja 2. Kuvien puvut eivät varsinaisesti olleet kisapukuja, kun en vielä noin pienenä kilpaillut, mutta laitoinpahan ne nyt kuitenkin tähän :D / 3. Tässä kuvassa oon mun siskon kanssa ja noi puvut on meidän mummin tekemät. Oon tossa tosi ruskee, kun oltii ennen noita kuvauksia oltu Kanarian Saarilla lomalla. / 4. Tää puku on myös mummin tekemä.

IMG_4406

Tää ja edellisen kuvan puvut oli mulla kaikki samassa ohjelmassa, (ja mulla oli siinä samassa ohjelmassa joku muukin puku mitä ei tässä postauksessa ole, kun en löytänyt sitä pukua). Meidän mummi vaan teki niin paljon noita pukuja, niin niitä sitten pystyi vaihtelemaan. Toki siinä oli myöskin se, että ensimmäisen kerran esitin tuon ohjelman 8-vuotiaana ja se sama ohjelma oli kaksi kautta, niin tietystihän mä myös kasvoin aika paljon. Mutta tästä puvusta pidin siihen aikaan tosi paljon.

IMG_4426
Tää puku oli mulla 10-vuotiaana semmosessa nopeessa ohjelmassa. Kaikki kutsui ja kutsuu tätä pukua edelleenkin ampiaispuvuksi ;D Tän puvun mummi teki myös.

47629_178689528823122_5320603_n
En valitettavasti löytänyt tästä puvusta mitään parempaa kuvaa missä toi etuosakin näkyis selkeesti ja mulla ei oo tätä pukua enää ittelläni kun se on myyty eteenpäin. Tän puvun ostin mun luistelukaverilta. Tässä kävi sillain, että kun me oltiin mummilla näyttämässä tätä pukua, niin mummi vahingossa osui kuulakärkikynällä tohon pukuun ja se sit ainakin vahvisti sen että me joudutaan ostaan toi puku, kun aluksi ei oltu vielä ihan varmoja :D Mutta ite tykkään kuitenkin tästä puvusta.

PicMonkey Collage
Vasemman puoleinen puku tilattiin eBaysta ja oikeanpuolimmainen puku teetettiin Biancanevessä.

IMG_4410Tää puku tilattiin myös eBaysta ja oli mulla käytössä ensimmäisellä kaudellani SM-junioreissa.

IMG_4416
Tää puku oli mulla käytössä viime kaudella lyhytohjelmassa ja myöskin tilattiin eBaysta. Mun mielestä tää mekko on tosi kiva, lukuunottamatta vähän väärän sävyistä ihokangasta.

IMG_4412
Tää puku on mummin tekemä, sillä eBaysta ei löytynyt mitään hyvää West Side Stroy -teemaan sopivaa pukua ja pukujen teettäminen on nykyään tosi kallista. Tän puvun kanssa oli aika paljon säätöä kun sitä tehtiin, mutta lopulta saatiin kuitenkin ihan ok mekko. Mummi siis ompeli mekon ja mä strassasin tän.

Mitä piditte tästä postauksesta? :)
Follow my blog with Bloglovin

13 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva :) voitko joskus esitellä lisää sun luistelu juttuja :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Juu voin, mulle voi laittaa ehdotuksia että mistä kaikesta luisteluun liittyvästä haluaisitte lukea :)

      Poista
  2. Aivan ihania nää puvut! Kaveri kans harrastaa taitoluistelua ja ihastelen aina niit ihania mekkoja/pukuja joita hänellä on :)

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihania pukuja! :3 Itse olen harrastanut taitoluistelua kauan, mutta n. 6 vuotta sitten siirryin muodostelmaluisteluun. <3 Meilläkin on hienoja pukuja, mutta sinun pukusi on kyllä koristeellisempia. Omassa blogissani on muodostelmaluistelusta yksi postaus, mutta lisää tulee. Käy katsomassa, jos kiinnostaa ---> http://mybeatywonderland.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva postaus :) Oletko jo löytänyt ensi kauden kisamusiikin? Muuttavatko sun molemmat ohjelmat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla vaihtuu lyhytohjelma ja oon löytänyt siihen musiikin (tai oikeestaan valmentaja löysi, niin kuin aina mun kohdalla käy...). Se on Les Miserables -musikaalista kappale I dreamed a dream. Otan luultavasti Gleen lauletun version ja lisäksi siihen tulee jotain instrumentaaliversiota, mutta en tiedä vielä ihan tarkalleen miten ne sitten loppujen lopuksi yhdistetään ja minkä verran kumpaakin versiota on.

      Poista
  5. Ihana kisapukupostaus <3 Pitääkö muuten puku aina hyväksyttää jollain esim. valmentajalla vai onko sulla vapaat kädet valita omasta mielestä musiikkiin ja teemaan sopiva puku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, yleensä se on silleen että se pitää valmentajalla hyväksyttää, eli koskaan ei oo täysin vapaat kädet, vaikka kyllä siinä saa olla ite paljon myös vaikuttamassa. Esimerkiksi jos tilaa netistä puvun, niin silloin pitää laittaa siitä puvusta kuva ja kysyä kelpaako. Ja sitten jos puku teetetään jossain, niin valmentaja saattaa sanoa ehdotuksia pukumallista. Liikkeessä sitten tehdään yhdessä ompelijan kanssa piirrossuunnitelma puvusta ja sen jälkeen kysytään valmentajalta mielipidettä.

      Poista
  6. Ompa ihania pukuja! Entisenä joukkuevoimistelijana tykkään hirmuisesti katella kaikkia pukuja :D

    VastaaPoista
  7. Ihania pukuja! Just pukujen takia olisin halunnut jatkaa voimistelua niin mullakin vois olla tällänen kokoelma :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha niimpä, noita voi onneks aina jälkeenpäin ihailla :D

      Poista