maanantai 21. toukokuuta 2018

Yo-tuloksia ja uusia haasteita

Kevät
Moi!
Viime aikoina on ollut ihan superihania säitä, on ollut niin lämmin. Luin uutisesta, että viime kesänä hellepäiviä oli tasan yksi Tampereella, mutta tänä vuonna niitä on ollut jo nyt toukokuussa aika monta. Toivotaan, että nää lämpimät ilmat jatkuis vielä kesäkuussakin.

Viime viikolla julkaistiin kevään ylioppilaskirjoitusten tulokset ja mä sain tietää matikan ja ruotsin arvosanat. Ruotsista sain E, mihin olin vähän pettynyt, sillä prelistä sain L. Matikasta sain M, jonka menen varmaan syksyllä korottamaan. Tavoitteena mulla olisi päästä vuoden päästä kauppakorkeakouluun, mutta tuskin sinne ainakaan todistusvalinnalla tulen pääsemään enkä välttämättä pääsykokeellakaan ekalla yrityksellä, sillä kilpailu kauppakorkeeseen on kovaa. Eniten mua kiinnostaisi siellä markkinointi, yrittäjyys ja johtaminen.
image1
Kesäkuun alussa mulla alkaakin sitten kesätyöt liikuntaleirien ohjaajana. Pääsin vähän aika sitten myös Ekstraajille keikkatyöhön, eli siinä työssä teen satunnaisesti keikkavuoroja S-ryhmän kauppoihin, joko hyllytystä tai kassalla toimimista. Olinkin jo ensimmäisessä työvuorossani ja olihan se aika jännää, kun oli niin paljon asioita, mitä en vielä osannut ja muistanut. Vielä on siis paljon harjoteltavaa, mutta ehkä se tästä pikkuhiljaa kokemuksen myötä helpottuu.

Tajusin, että mulla on tosi paljon kuvia tallessa puhelimessani ja kamerassani tältä vuodelta, joita en ole tänne blogiin jakanut. Kuluneena vuonna mulla ei ollut aikaa, intoa eikä energiaa päivittää tätä blogia, koska olin tosi usein niin väsynyt ja uupunut arjesta. Blogini on siis ollut hyvinkin hiljainen jo pitkään, mutta nyt ajattelin korjata asian ja postailla useammin. Tässä koeviikon lukemisten ohessa yritän siirtää ja läpikäydä niitä puhelimen muistiani täyttäviä tuhansia kuvia, jotka eivät ole missään vaiheessa vielä koneelleni päässeet.

Ajattelin tehdä ainakin pari luisteluaiheista postausta, toisen mun urani viimeisestä kaudesta ja toisen yleisesti mun luistelu-urastani. Miltä kuulostaisi? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti