sunnuntai 21. joulukuuta 2014

SM 2015

_full (33).
PicMonkey Collage
PIC 759
pic 3
pic 4
pic 5
pic 2
kuvat © Joonas Puhakka 

Moi!
Nyt on SM-kisat kisailtu ja kotiin tultiin hyvillä mielin. Sain siis SM-pronssia! Lyhytohjelma meni erityisesti hyppyjen osalta tosi hyvin, tein kaiken puhtaasti kolmoislutz mukaan lukien. Pirueteissa ja askelsarjassa jäi vielä vähän parannettavaa, mutta sain silti mun uudet lyhytohjelmaennätyspisteet 48,39, ja olin lyhytohjelman jälkeen toisena.

Vapaaohjelma meni myös tosi hyvin, erityisesti hyppyjen osalta. Pari hyppyä oli vähän vajaita kierroksiltaan ja jälkimmäinen tulppi tuli vähän huonolla alastulolla, mutta muuten kaikki muut hypyt meni niin kuin pitikin. Myös vapaaohjelman pirueteissa ja askelsarjassa jäi parannettavaa, joten putosin lyhytohjelman jälkeiseltä 2. sijalta kolmanneksi. Sain kuitenkin vappiksesta mun uudet ennätyspisteet 79,09. Myös kokonaispisteet oli mun uudet enkat, 127,48, ja hopeamitaliin jäikin vain yksi piste. Oon kuitenkin tosi tyytyväinen tähän kisaan, sillä mun tavoitteena oli saada SM-mitali, ja niinhän siinä kävikin! :) Myös uusien ennätyspisteiden saaminen oli hieno juttu. Sekä tietysti, oon myös iloinen siskoni Pinjan hyvästä sijoituksesta, kuudennesta sijasta! :) 

Viime vuonna olin SM-kilpailujen 15. Olin todella jännittynyt, ja epäonnistuin molemmissa ohjelmissa. Myös nyt jännitin ennen ohjelmia aika paljon, mutta pystyin kuitenkin hallitsemaan jännitykseni. Viime vuoden SM-kisat olivat pettymys, joten tänä vuonna päätin sitten onnistua. Vuodessa kehitystä on tapahtunut niin taidoissa kuin psyykkisellä puolella, ja se näkyi: nousin viime vuoden 15. sijalta tämän vuoden pronssimitalistiksi. En voi olla muuta kuin tyytyväinen tähän kaikkeen.

Laitan tähän vielä videot mun ohjelmista.


Nyt onkin enää yhdet treenit ennen joulua, ja seuraavan kerran palaan jäälle 27.12. Sen jälkeen meillä onkin maajoukkueleiri, joka on 28.-30.12. Kouluakaan ei ole enää, kun se loppui 20. päivä. Todistus oli hyvä, ja keskiarvoksi sain 9,1!

Mukavaa joulunaikaa kaikille! :)

9 kommenttia:

  1. Hieno luistelu, tykkäsin katsella :) Onnea mitalista!

    VastaaPoista
  2. Onnittelut mitalista! :) Pakko kysyä, mitä tossa viimisessä kuvassa tapahtuu? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Siinä kun meille annettiin ne mitalit, niin se joka ne mitalit ojensi, huomas että mulle ja Annille annettiin vahingossa väärin päin noi mitalit, eli mulle hopeemitali ja Annille pronssimitali. Se tyyppi sit sano et vaihtakaa sitten noi mitalit, et meni vahingossa väärin päin. Ja sit kun mentiin kaikki tohon samalle korokkeelle kuvien ottoo varten, niin siinä alettiin sit vaihteleen niitä mitaleita :D Ja kun palkintojenjako oli ohi ja mentiin koppiin, niin huomattiinkin et ne mitalit ei ollukkaa vaihtuneet vaikka niitä siinä vaihdeltiin, meni jotenki sekasin xD Hyvä että huomattiin sit siinä vaiheessa, ja lopulta molemmat sai kuitenkin sen oikeen mitalin ;D

      Poista
  3. JEE PALJON, PALJON ONNEA JOANNA!!! Ja ihanaa, rentouttavaa joululomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja piti viel lisätä että tosi upeesti luistelit, wow! Ihanat ohjelmat, varsinki tuo vapparimusa sopii sulle tosi hyvin. Oot lahjakas!!

      Poista
    2. Kiitos paljon! ♥ Ja hyvää joululomaa myös sulle! :)

      Poista
  4. Ihan älyttömän huikea suoritus, lämpöiset onnittelut!!! Noista kuvista oikein näkyy, kuinka paljon rakastat luistelua :) Oikein hyvää joulua ja lomaa myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! ♥ Ja hyvää joulua myös sulle! :)

      Poista