maanantai 30. maaliskuuta 2015

Lomalla

11084135_10206336621032371_3506166747517262053_o 2
PicMonkey Collage
IMG_4128
IMG_4121

Moi!
Tänään mulla alkoi kahden viikon loma luistelusta, huh! Nyt ainakin ehdin tekemään asioita, joita en oo aikaisemmin ehtinyt tekemään. Kahden viikon loma tuntuu tavallaan aika pitkältä, kun yleensä tämmösiä lomia ei oo kun kerran vuodessa (kesälomia ei lasketa). Nyt ainakin ehdin panostamaan kouluun, sekä ehkä vähän enemmän tähän blogiinkin.
Reilu viikko sitten olin mun siskon kanssa urheilumessuilla esiintymässä. Esitettiin semmonen  ohjelma, joka suunniteltiin yhdessä. Mun Instagram-tililtä löytyy siitä videopätkä, joten sieltä voi käydä kattomassa! Ja mun Instagram löytyy nimellä jjonskuu99, jos ette vielä tienneet :) Meillä oli myös viikko sitten oman seuran kevätnäytös, jossa aiheena oli Risto Räppääjä. Mun rooli oli Viileä Venla. Mun mielestä sain niin kivan roolin, ja toi Venla sopikin mulle hyvin! 

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus:)

    Tässä mun lifestyle / treeniblogi, joka sisältää myös ajatuksia elämästä :)
    http://elamanerilaisuus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Upea postaus. Luistelu vaikuttaa kovalta ja raskaalta harrastukselta, siitä olisi kiva kuulla jatkossa lisää :-)

    Ihanaa tiistaita <3
    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niin, luistelu on haastavaa ja raskasta, mutta kivaa kuitenkin :) Samoin sulle! Liityin sun blogiis lukijaksi :)

      Poista