lauantai 12. syyskuuta 2015

Vihdoin jäälle

IMG_0074 3
IMG_0044 5
IMG_0048 3
IMG_0051 3
IMG_0039 3
IMG_0086 3
IMG_0092 3
IMG_0163 3
Moi!
Olin viime tiistaina lääkärissä, jossa otettiin nilkasta röntgenkuvat ja katottiin missä kunnossa nilkka on. Röntgenkuvista selvisi, että murtuma on nyt onneksi luutunut ja voin siis pikkuhiljaa aloittaa harjoittelun. Oon ollut nyt jäällä tiistaista lähtien, mutta oon tehnyt jäällä pelkästään askeleita ja piruetteja, koska nilkka on vielä vähän kipeä. Hyppimään alan luultavasti silloin, kun nilkka kestää hyppimisen ilman kipua. Ensi viikolla meillä on meidän seurassa ohjelmakatsastukset, jossa teen mun uuden lyhytohjelman ilman hyppyjä. Kovin montaa kertaa tota lyhytohjelmaa en oo vielä ehtinyt tekemään, joten siinä on vielä treenaamista. 
Aiemmin keväällä sanoin, että kilpailisin tulevalla kaudella SM-senioreissa, mutta näiden loukkaantumisten jälkeen päätin sittenkin jäädä SM-junioreihin. Mietin junnuihin jäämistä jo ennen tätä nilkkamurtumaa, koska mun päkiä- ja polvivaivat olivat häirinneet mun harjoittelua, joten taidot eivät olleet silloin kovinkaan hyvät. Mun ensimmäinen kisa tällä kaudella on luultavasti toinen valintakilpailu, jossa mun tavoitteena on saavuttaa SM-kisapaikka. Sen jälkeen ennen SM-kilpailuja mulla on yksi ulkomaankisa Budapestissä.

6 kommenttia:

  1. Tosi hienon värinen toi taivas! Ja toi marjapiirakka! : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tommosia auringonlaskuja on kiva ihailla! Ja on kiva tulla kotiin koulusta kun äiti on leiponut mustikkapiirakan! :D

      Poista
  2. Tsemppiä, hienoa, että olet päässyt loukkaantumisen jälkeen jäälle! Voisi ainakin kuvitella, että tuollaisen jälkeen motivaatio on huippuluokkaa! Ja muista, että monesti vaikeudet kääntyväkin lopulta voitoksi :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Jep, olin tosi iloinen kun sain kuulla että pääsen taas jäälle! Tämmösen tauon jälkeen jaksan taas treenata motivoituneena, etenkin kun tiedän kuinka tylsää mun elämä olis ilman luistelua :)

      Poista
  3. Onneks nilkka on jo parempaan päin!:) Ihania kuvia!

    VastaaPoista