sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Kymenlaakso Cup

PicMonkey Collage 7
Moi!
Meillä oli viikonloppuna kisat Kouvolassa. Mulla meni ihan ok ja olin loppusijoituksissa toinen. Ohjelmiin jäi vielä aika paljon parannettavaa, mutta oon kuitenkin melko tyytyväinen tähän kisaviikonloppuun. Vapaaohjelmassa mulla kävi tosi hassu moka - olin vienyt musiikinsoittajlle vahingossa mun kaks vuotta vanhan vapaaohjelmamusiikin. Musiikin alettua soimaan pelästyin ja katoin mun valmentajaa toivoen et sillä olis mun varalevy, ja onneks sillä olikin laukussaan mun oikea musa. Hetken aikaa olin pienessä "paniikissa", mutta sitten kun pääsin uudelleen alkuasentoon ja aloin miettiä mitä juuri tapahtui, niin olin vaan huvittunut tapahtuneesta ja unohdin sen tosi nopeesti. En edes muistanut tota mokaa ohjelman jälkeen ennen kuin valmentaja otti asian puheeksi. 
Olin ennen kisaa ottanut kotoa yhdestä korista sen levyn ja laittanut kassiini, koska siinä luki "Joanna Kallela, Free Skating, Junior A Ladies" ja kuvittelin että se on mun nykyinen musa. Kisan jälkeen heitin sen levyn saman tien roskikseen :DD Laitoin mun Instagram-tilille pienen videoklipin tapahtuneesta, voitte mennä kattoon sen jos ette oo vielä nähneet sitä: jjonskuu99
IMG_0987 2
Lyhytohjelmakilpailun jälkeen me käytiin syömässä nepalilaisessa ravintolassa. Oli ihan hyvää, mutta ei voita kuitenkaan kiinalaista ruokaa! :D

2 kommenttia:

  1. Voi ei heh hauska moka :) hyvä että tapahtu pienemmässä kisassa eikä esim SM-kisoissa!

    VastaaPoista