keskiviikko 23. joulukuuta 2015

SM 2016

IMG_1379 4
_X4A6781 3
_X4A6797 4
IMG_1392 3
Moi!
Viime viikonloppuna meillä oli SM-kilpailut Mikkelissä. Kisat meni hyvin ja sain hopeaa. Lyhytohjelma meni paremmin kuin olisi olettanut ja yllättäen pääsinkin sinne kolmoisflipin, tosin pienillä laatuvähennyksillä. Lyhytohjelmasta sain tämän kauden ennätyspisteeni, 47,32 ja olin lyhytohjelman jälkeen johdossa. Olin myös erityisen tyytyväinen siitä, että sain 4-tason (eli korkeimman mahdollisen tason) askelsarjasta, sillä en oo sitä koskaan ennen saanut.

Vapaaohjelma meni myös ihan hyvin, mutta ei kuitenkaan niin hyvin kuin se treeneissä on mennyt. Muutamiin hyppyihin tuli huonoja alastuloja, joten tipuin vapaaohjelman jälkeen kokonaistuloksissa toiseksi. Sain kuitenkin vapaaohjelmasta uudet ennätyspisteeni, 83,19 ja samalla sain kokonaispisteissä 130 rajan rikki, kun sain pisteiksi 130,51. Voitto jäi vajaan puolentoista pisteen päähän, joka tietysti vähän harmittaa, mutta oon mä kuitenkin tyytyväinen SM-hopeamitaliin näin vaikean alkukauden jälkeen.


En oo tainnut mainita täällä, että minä ja mun siskoni Pinja päivitetään Golden Skate -taitoluisteluliikkeen Instagram-tiliä, eli jos oot taitoluistelija tai muuten vaan kiinnostunut, niin voit käydä seuraamassa kyseistä tiliä Instagramissa käyttäjänimellä goldenskateofficial :)

Hyvää joulua kaikille! :)

9 kommenttia:

  1. Onnittelut Joanna hopeasta, myöhäisen kauden aloituksen jälkeen hieno saavutus.

    VastaaPoista
  2. Ihana Joanna! Tosi paljon onnea mitalista!!! ja oikein hyvää joulua :)

    VastaaPoista
  3. Ihan mahtavaa, tosi hieno saavutus kaikkien vaikeuksien jälkeen! Onnea!!! Tästä on hyvä jatkaa :)

    VastaaPoista
  4. Voi että kun oot nätti näissä kuvissa!! Paljon onnea hopeamitalista ❤
    Tosi kivoja myös noi sun Unkari-kuvat, matkakuume nousee väkisinkin!
    Mahtavaa vuotta 2016 :)

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Onnea mitalista ja tsemppiä vuoteen 2016 :)

    VastaaPoista