lauantai 16. toukokuuta 2015

Kuulumisia toukokuulta

IMG_5438 3
Moi!
Nyt on viimeisetkin peruskoulun kokeet tehty, jes! Nyt on paljon helpompaa, kun ei tarvitse keskittyä läksyihin tai kokeisiin lukemiseen, vaan ehtii tekemään kaikkea muuta. Treeneissä me aletaan tekemään uusia ohjelmia, ja koulussa keskitytään ysientanssien ja Pover Mover -tanssikisan harjoitteluun (päästiin siis Pover Mover -kisassa finaaliin!), mennään luokkaretkelle, katotaan leffoja ja sen sellasta. Jos jotain valittamisen aihetta pitäis löytää, niin se, ettei kaikki kokeet menneet niin hyvin kuin oli tarkoitus ja etten oo päässyt mihinkään kesätöihin... Niin ja ehkä kaikista suurin huolen aihe mulla on ollut noi kipeät polvet. Yhdessä vaiheessa ne olivat jo paremmat, mutta sitten kun aloin hyppimään salkkovia sillä kipeällä jalalla, niin se kipeytyi taas lisää. Nyt tilanne ei oo siis paras mahdollinen, varsinkin jos tää jatkuu vielä pidempään... Mutta onneksi mä pystyn harjoittelemaan niitä vaikeimpia hyppyjä - rittiä, flippiä ja lutzia, sillä ne ponnistetaan eri jalalta.
PicMonkey Collage 2
1. Äidinkielen kokeeseen lukemista mansikoiden kera / 2. Viime aikoina oon pyöräillyt paljon, koska en noiden polvikipujen takia voi juosta. / 3. Miiru :) / 4. Me pidettiin mun siskon kanssa huhtikuussa herkkulakkoa, mutta se katkes sitten siihen kun äiti teki yks sunnuntai vohveleita :D
PicMonkey Collage
5. Sain ruotsin kokeesta 10-, jes! / 6. Selfie / 7. Perjantaina tein pyörälenkin Ikeaan, ja yhteensä mun tuli sinä päivänä pyöräiltyä noin 20 kilometriä! :D / 8. Söin Ikeassa katkarapu-kananmuna -leivän, joka oli tosi hyvää! Mun onnekseni se oli vaan 2€, kun Ikeassa noi kaikki leivät on aina illalla puoleen hintaan :)

Ens viikolla mulle aletaan tekemään uutta lyhytohjelmaa, sitä odotellessa!

6 kommenttia:

  1. oijoi toi vohveli!!! Meetkö muuten urheilulukioon? Tiiätkö vielä yhtään mihin aineisiin aiot keskittyy lukiossa? Mitkä oli sun lemppariaineita peruskoulussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :D Joo, hain urheilulukioon, toivottavasti pääsisin sinne. Noista aineista en oikein varmasti osaa sanoa, kun oon muutenkin vielä ihan pihalla tosta koko lukiosysteemistä :D Mutta varmaan aion keskittyy ainakin äikkään, terveystietoon, enkkuun ja ehkä johonkin psykologiaan, koska noita saatan tarvita tulevaisuudessa. Lemppariaineita peruskoulussa on mulla olleet englanti ja äidinkieli :)

      Poista
  2. Aiotko alkaa vloggaamaan vai vloggaatko jo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vloggaa tällä hetkellä, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa voisin. Oon kyllä ajatellut, että kesällä voisin tehdä tänne blogiin jonkun videopostauksen, kiinnostaisko teitä semmonen? :)

      Poista
  3. Voi harmi sun polvikipua, oletko käynyt niistä lääkärissä? Onneksi sentään pystyt tekemään noita vaikeimpia hyppyjä! Videopostaus kuulostaa oikein kivalle idealle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :( Joo, oon käynyt lääkärissä, ja niissä on jo joskus aikaisemmin todettu osgood-schlatterin tauti. Röntgenissä kävin vuosi sitten, mutta niistä ei löytynyt mitään silloin. Jep, onneks pystyn kuitenkin jotain hyppimään! Ja kiitti mielipiteestä :)

      Poista