lauantai 30. toukokuuta 2015

Kesälomalla

a IMG_6078
a Collage
Moi!
Musta ei oo kuulunut täällä blogin puolella vähään aikaan, koska mun kone hajosi, enkä siis voinut tehdä postauksia. Mutta onneksi meidän isä osasi kuitenkin korjata tän! Edellisessä postauksessa mä valittelin siitä, kuinka mulla ei oo mitään kesätöitä. Mutta kappas, mä sainkin kesätöitä! Se on siis semmonen OP:n rahoittama kesätyö, jossa teen erilaisia avustavia tehtäviä Kukkaisviikoilla ja päivitän niiden kaikkia some-kanavia. Alun perin mun sisko sai ton paikan, mutta sitten selvis, että Pinja oli liian vanha siihen työhön, niin mä sain sitten sen paikan! Oon tosi iloinen että sain kesätöitä ja vielä kivasta paikasta :) Vähän vaan huolestuttaa, että miten saan treenit ja sen työn yhdistettyä... Saan siitä työstä 500€ ja oon ajatellut ostavani sillä uuden kameran, sillä meidän kamera on jo aika huono.
aCollage
Tänään meillä oli koulun kevätjuhla, ja nyt mulla onkin peruskoulu suoritettu! Kolme vuotta meni melko nopeesti, varsinkin tää viimeinen vuosi. Luulin, että mun keskiarvo tulis tippumaan aika paljon, mutta kuitenkin se nousi! Päättötodistukseni lukuaineiden keskiarvoksi tuli 9,16, sekä sain lisäksi 40€ stipendin. Oon kyllä tosi tyytyväinen!
a IMG_6140
a IMG_6159
Me käytiin tänään syömässä kiinalaisessa ravintolassa ja oli taas niin hyvää! Kiinalainen ruoka on ihan mun lemppariruokaa, en tiedä mitään parempaa! ♥ Kiinalaisen jälkeen me käytiin Särkänniemessä kuuntelemassa Nopsajalan konserttia.

Maanantaina meillä alkaa kahden viikon mittainen oman seuran luisteluleiri. Meillä oli myös tässä vähän aika sitten maajoukkueleiri, jossa meillä oli vieraina Venäjältä valmentaja Marina Kudryavtseva sekä luistelijoina Victoria Vasilyeva ja Mikhail Zotov . Nuo luistelijat olivat noin 11-vuotiaita ja he molemmat osasivat kaikki kolmoishypyt ja kolmoiskolmois-yhdistelmän. Ne treenasivat meidän molempien ryhmien kaikilla jäillä, joten päivässä heillä tuli jäätä yhteensä kuusi tuntia. Oli mielenkiintoista nähdä, miten venäläiset treenaavat, ja harjoitella heidän kanssa samaan aikaan.

Hyvää kesää! :)

14 kommenttia:

  1. onnee hyvästä todistuksest ja stipendistä! ja kesätyöpaikast myös! miten pitkä toi kesätyö on? hyvää lomaa, toivottavasti päivittelet blogia kesän aikana :) ps. toi ruoka näyttää niiiin hyvält

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se kesätyö on kaks viikkoa :) Juu, nyt kesällä kun on ihan hyvin aikaa, niin yritän päivittää tätä blogia usein. Jep, kiinalainen ruoka on oikeesti tosi hyvää, etenkin tuolla meidän lempparikiinalaisessa! Tampereella on paras kiinalainen ravintola missä oon ikinä käynyt! Hyvää lomaa myös sulle! :)

      Poista
  2. ompa ihania mekkoja! mihin kouluihin oot hakenut? tai lähinnä meinasin, että lukioon vai amikseen? hyvää kesää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon hakenut urheilupainotteiseen lukioon (sekä laitoin varasijoille muita peruslukioita). Samoin! :)

      Poista
  3. Kiva, jos ehdit päivittää blogia kesällä useammin :) Nättejä kuvia!

    VastaaPoista
  4. Liityin blogiisi, käy liittymässä myös mun! :)
    jjennikaroliina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Voisitko tehä summer bucket list:in? :-)

    VastaaPoista
  6. Tosi paljon onnea noin hyvästä todistuksesta ja stipendistä! Eikä tuo kesätyökään kuulosta yhtään huonolta :-D

    http://oona-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Jep, oon tosi iloinen että pääsin just tohon työhön!

      Poista