keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Sweet sixteen

a IMG_5175 2
a IMG_5167
a IMG_5146
a IMG_5278
a IMG_5330
a IMG_5320
Moi!
Viime lauantaina me juhlittiin kavereiden kanssa mun 16-vuotissynttäreitä. Oli kiva taas pitkästä aikaa nähdä kavereita ja viettää kunnolla aikaa niiden kanssa.

Tässä kuvat lahjoista, mitä sain:
a IMG_5405 2
a IMG_5369
a IMG_5404
 30€:n lahjakortti H&M:ään ja rahaa (+tommonen apilakoriste)
a IMG_5373
Kasvojen puhdistusvesi ja -kuorintavoide, sekä kynsilakanpoistoaine
a IMG_5393
Meikkivoide, ripsari, eyeliner, Baby Lips, kynsilakkoja ja muutama hajuvesitesteri, sekä näiden lisäksi sain pari pussia karkkia. Tähän mennessä oon tykästynyt tohon Baby Lipsiin: siinä on kiva väri ja se toimii samalla huulirasvana. Nää kaikki lahjat on mun mielestä tosi kivoja ja kaikille tulee varmasti käyttöä :)

4 kommenttia:

  1. Myöhästyneet onnittelut Joanna!!! Mä olin Saksassa reissus ja luin vasta nyt tän. Ihania lahjoja;toi toppi on tooosi kiva!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niimpä, mäkin tykkään tosta topista!

      Poista
  2. Myöhäiset onnittelut täältäkin!:) Ihania lahjoja<3

    VastaaPoista