maanantai 10. elokuuta 2015

Back to school

IMG_9433 5
IMG_9599 4
Moi!
Huomenna alkaakin koulu, ja meen nyt siis lukon ekalle. Oon jo ostanut melkein kaikki ekan kurssin kirjat ja vihkoja. Mun oli tarkoitus käyttää koulussa laukkua, mutta nyt joudun vaihtamaan sen reppuun, koska laukkua on vähän hankala käyttää keppien kanssa.
IMG_9603 3
Uskaltauduin menemään viikonloppuna kaupungille kaverin kanssa ja ostin sieltä pari juttua. Tän kuvassa olevan paidan mä ostin aikaisemmin tällä viikolla H&M:stä ja tää maksoi 10€. Jalassani olevan kipsin takia en voi nyt vähään aikaan käyttää farkkuja tai muita tiukkoja housuja, joten mun piti ostaa vähän leveämpilahkeiset housut. En ottanut niistä kuvaa, mutta tässä kuva niistä H&M:n sivuilta.
PicMonkey Collage 9

Nää on oikeestaan urheiluhousut, mutta sopii mun mielestä myös tavallisten vaatteiden kanssa käytettäviksi. H&M:llä oli hauska ale: kun näyttää kassalla omaa urheilukuvaansa, niin saa urheiluvaatteista -20% alennusta :D Nää housut maksoivat alennuksen kanssa yhteensä 16€.

Nyt oon reilu kolme päivää mennyt kepeillä ja onhan tää vähän hankalaa. Erityisesti rappusten kiipeäminen on vaikeeta (meillä kun on vielä kierreportaat kotona) sekä tavaroiden kuljettaminen paikasta toiseen (esim. keittiöstä syötävien kantaminen). Kävely on aika hidasta ja pitkien kävelymatkojen jälkeen kämmenet väsyy. No onneks nää kepit ja kipsi ei oo mulla loppujen lopuks kauheen kauaa aikaa.

Haluun vielä kiittää kaikkia ihanista kommenteista edellisessä postauksessa (ja muissakin aiemmissa postauksissa, joissa oon valittanut mun ongelmista). Ne piristää mun päivää! ♥

8 kommenttia:

  1. Eikää on ilmeisesti muitaki jokka aloittaa koulun kipsin ja keppien kanssa, onnistuin murtamaan lauantaina jalkani ja huomen kouluun :D Mutta voimia sinulle (: Tää oli kiva postaus ja toi paita ja noi housut on ihanat :3

    http://millakaroliinas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mikä sattuma! :D Mä mursin mun jalkani torstaina. Kiitos! Voimia myös sulle! :)

      Poista
  2. Hauskaa ekaa kouluviikkoo lukiossa! Musta lukios on ihan kivaa, ainakin verrattuna peruskouluun. Muistanko väärin vai pitikö sulla olla joku leiri nytten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla pitäisi olla maajoukkueen ohjelmakatsastusleiri keskiviikosta perjantaihin, mutta meen kuitenkin käymään siellä keskiviikkona :)

      Poista
  3. Kyllä niihin keppeihin tottuu parissa päivässä, voin sanoo kokemuksella:D Itelläki menny luistelussa kahesti polvi ja kerran nilkka... Tsemppiä lukioon ja jalan kuntoutukseen! :-)

    sallastina.blogspot.fi

    VastaaPoista