maanantai 3. elokuuta 2015

New dress

IMG_9577 3
PicMonkey Collage 8
Moi!
Tänään vihdoin mun uusi kisapuku saapui postissa, sitä ollaan odoteltukin! Tää puku tulee mun uuteen Les Miserables -teemaiseen lyhytohjelmaan. Väriltään puku on violetti, vaikka näissä kuvissa se näyttääkin vähän siniseltä. Puku tilattiin eBaysta ja maksoi postikuluineen noin 200€.

Nyt on yksi huolenaihe vähemmän, kun toi puku tuli. Vielä vaan toivotaan, että ne luistimet tulis tässä ennen ensi viikon ohjelmakatsastusleiriä. Ja tietysti toivon, että nää vammat menis ohi. Polvet olivat viime viikolla vähän paremmat ja pystyin harjoittelemaan jäällä aika hyvin, kunnes mulle tuli uusi vaiva: päkiäkipu. Päkiä kipeytyi vähitellen, enkä vieläkään tiedä, mikä siinä oikeasti on. Tänään jouduin jättämään treenit välistä sen takia, koska se ei ole vieläkään parantunut. Tosi ärsyttävää! Käveleminenkin sattuu, joten oon joutunut kävelemään jalan ulkosyrjällä, etten rasittaisi sitä päkiää. En tiedä vielä, menenkö huomenna treeneihin, vaikka kovasti haluisin. Just nyt näin ennen maajoukkueleiriä mun pitäis päästä treenaamaan niitä ohjelmia (ja saada ne hukassa olevat hypyt takaisin), ja muutenkin tää kotona istuminen käy tosi tylsäksi. Mulla ei oo koskaan ennen ollut näin huonoa tuuria kauteen valmistautumisessa tai loukkaantumisissa yleensäkään. 

11 kommenttia:

  1. Mulla olis sulle haaste (:
    http://netusworld.blogspot.fi/2015/08/liebster-award-haaste.html

    VastaaPoista
  2. Vaikuttaa tosi ihanalta tää sun blogi! Tosi upeita kuvia ja kiva ulkoasu:)

    heidieveliina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Haastoin sut (;

    http://kuuhun-ja-takaisin.blogspot.fi/2015/08/liebster-award.html

    VastaaPoista
  4. Puku sopii varmasti hyvin sun teemaan! Minkälainen sun vapaaohjelman puku on vai onko sulla vielä sama ohjelma kuin viime kaudella?

    Tosi tylsää, kun sun kauteen valmistautuminen on sujunut vähän huonoissa merkeissä :( Mutta siitä on vain suunta ylöspäin :) Oletkos jo saanut sun luistimet? Entäs päkiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Les Miserables sijoittuu 1700-luvun Ranskaan, joten toi puku sopii siihen hyvin. Vapaaohjelmapuku on sama kuin viime kaudellakin.

      Niimpä, tää on tosi kurjaa! Päkiän tilanne ei ole muuttunut oikein mihinkään suuntaan, enkä ole voinut hyppiä koko viikkona ollenkaan... Tänään mulla oli jälleen kerran epäonnea matkassa, sillä onnistuin nyrjäyttämään/venäyttämään nilkkani jäällä. Siitä kerron lisää seuraavassa postauksessa. Mä todella toivon, että saisin nää loukkaantumiset pian pois. Uudet luistimet sain tänään (torstaina) ja otin ne heti käyttöön :)

      Poista
  5. Aivan ihana puku!!!

    VastaaPoista
  6. Kaunis puku ja ihanan värinen :)
    Tsemppiä paranemiseen!

    VastaaPoista