sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

Mökillä

IMG_1453
IMG_1463 2
IMG_2053
a Collage

IMG_1658
IMG_1645
IMG_1809 2
IMG_2250
IMG_2260
IMG_2274 2
Moi!
Me oltiin viikonloppuna perheen ja yhden kaverin kanssa meidän isovanhempien mökillä. Perjantaina meillä loppui meidän oman seuran kesäleiri, jonka jälkeen me mentiin mökille. Mökillä oltiin siis kaksi yötä ja paljon ehdittiin tehdä. Lettujenpaisto on meidän perinne mökillä, ja yleensä se olen mä joka ne kaikki letut paistaa :D Uimassa ei uskallettu käydä, vaikka lauantaina olikin aurinkoinen sää. Tällä kertaa me saatiin lainata meidän papan parempaa järkkäriä, joten kuvia tulikin räpsittyä paljon. Laitan lisää kuvia seuraavassa postauksessa, koska en viittinyt laittaa tätä postausta ihan täyteen. 

Viime torstaina mä sain tietää, että pääsin hakemaani lukioon urheilulinjalle. Huomenna mä menen ottamaan paikan vastaan, mutta muita suunnitelmia mulla ei ookkaan kauheesti lähipäiville. Ensi viikon torstaina me tehdään päiväreissu Tallinnaan, ja siitä seuraavalla viikolla mulla alkaa luisteluleiri Valkeakoskella. Eli nyt on viikko täysin lomaa luistelusta ja sitten jatkuu taas treenit :)

14 kommenttia:

  1. Onpas kivan valoisia kuvia! :-)

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana postaus ja varsinki nää kuvat! :-)

    VastaaPoista
  3. Vautsi ihania kuvia! Oispa kokoajan toppikeli! :) Ja luistelupostausta toivoisin myöskin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja niimpä, täällä ainakin vaan sataa melkein koko ajan tai on kylmä, ei oikein voi tehdä mitään kivaa... Mulla on tällä hetkellä loma luistelusta, joten nyt on ehkä vähän vaikea kirjoittaa mitään luisteluun liittyvää, mutta yritän tässä jossain vaiheessa tehdä jotain luistelupostausta kun keksin jotakin kirjoitettavaa :)

      Poista
  4. Oottepas kauniita! Kumpa pääsisin itsekin jo mökille, kuukausi pitää vielä odottaa että kesätyöt loppuu :D
    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista