sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Manso Camping

IMG_8359 5
IMG_8522
IMG_8539 2
IMG_8541 2
IMG_8592 2
IMG_8557 2
IMG_8595 2
IMG_8597 2
Moi!
Viime viikonloppuna me oltiin perheen kanssa leirintäalueella. Viikonloppuun kuului mm. auringonottoa, trampoliinilla hyppimistä, sulkapallon pelaamista, saunomista ja uimista, karaokea (itse en tosin laulanut :D), hyvän grilliruuan syömistä ja muuta sellaista. Kävin ekaa kertaa tänä kesänä uimassa, ja se vesi tuntui tosi kylmältä. Onneksi siinä vieressä oli sauna, mihin pääsi lämmittelemään. Innostuin myös "jumppaamaan" siinä laiturilla, sillä olin syönyt koko päivän (ja oikeestaan koko viikon) pelkkiä herkkuja, joten mulla oli kauheen huono omatunto. Tein siinä heiluvalla laiturilla kaikenlaisia lihaskunto- ja tasapainoliikkeitä, ja itse asiassa oli aika hauskaa! Erityisesti noi kaikki tasapainoliikkeet oli hauskoja, sillä siinä laiturilla oli tavallista haastavampaa tehdä niitä. 

Laitoin nyt mun Snapchatin MyStoryt kaikille julkisiksi, eli jos haluatte jatkossa katsella mun MyStoryja tai lähettää mulle snäppejä, niin mut voi addata käyttäjänimellä jonskuuu (kolmella u:lla).

6 kommenttia:

  1. Vitsit tätä postausta oli kiva lukea, kun näki tuttuja maisemia. :) Ite oon Ikaalisista kotoisin ja mun kotikoti on noin viiden kilsan päässä manso campingistä, joten tuolla on tullut kesäsin usein käytyä ja etenkin tolla samaisella laiturilla oon monesti viettäny iltaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, kiva! Toi Manso Campping on kyllä kiva paikka, ja me ollaan myös oltu siellä monena vuotena!

      Poista
  2. Teidät on haastettu :)
    http://nasupossu.blogspot.fi/2015/07/liebster-awards.html

    VastaaPoista
  3. Aww oot niin suloinen ja kaunis! :3 muutenkin tosi hienoja, pirteitä kuvia!

    VastaaPoista