torstai 2. heinäkuuta 2015

Kesäfiilistelyä

PicMonkey Collage
IMG_3354 3
IMG_3364 2
PicMonkey Collage 4
Moi!
Ihanaa, vihdoin on taas lämmin! Lämpimillä säillä keksii niin paljon enemmän tekemistä kuin kylmillä ja sateisilla. Tiistaina oli kylmä päivä, enkä liikkunut koko päivänä kotoa mihinkään. Kun oon tottunut siihen, että joka päivä tulee liikuttua, oli mun lähes mahdotonta pysyä se päivä paikallaan. Tästä huomaa sen, että liikunta on se mun juttu, ja uskon että tulee aina tulevaisuudessakin olemaan. Kun liikkuu, niin tulee semmonen olo, että on oikeesti tehnyt jotain hyödyllistä. Eikä sen liikunnan tarvitse edes olla mitään raskasta, kevyt lenkkikin voi riittää hyvin.
IMG_3447 4
Tilasin jonkin aikaa sitten uusia juttuja eBaysta. Vasemmalla on johto kännykän laturiin, koska meidän kissa oli purrut mun johdon, niin tarvitsin uuden. Keskellä on matkalaturi kännykkään, eli sillä voi ladata kännykkää ihan missä vaan. Toi on tosi kätevä! Oikeella on tommoset söpöt vesimelonikuoret (nää on varmaan jo mun yhdeksännet kännykkäkuoret :D).
PicMonkey Collage 5
Löysin kirpparilta euron maksavat shortsit, joten ne oli pakko ostaa, koska shortseja mä tarvitsenkin! Löysin myös kivan valkoisen takin, maksoi 5€.
IMG_3450 3
Mukaan tarttui lisäksi kaupasta ripsari ja huulirasvoja.

Nyt mä menen ulos nauttimaan auringosta, nähdään!

7 kommenttia:

  1. "joudutko" olemaan pajon poissa koulusta luistenlun "takia"? ja jos joo, niin korvaatko sen sit jotenkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No meillä on yleensä kauden aikana noin viisi maajoukkueleiriä, jotka kestää kaikki kolme päivää. Ulkomaankisoja mulla on kauden aikan noin kolme, ja yhteen reissuun menee suunnilleen neljä päivää. Ja joskus joudun myös pyytään suomessa olevien kisojen takia päivän vapaaks. Eli jonkun verran noita poissaoloja tulee ja mun pitää vaan ite huolehtia siitä, etten jää muista koulussa jälkeen. Ei mun ainakaan yläasteella ikinä tarvinnut poissaoloja mitenkään korvata, tein vaan ne kaikki samat läksyt mitä koulussa muut on tehneet sinä aikana kun oon ollut poissa. Välillä on ollut aika hankalaa ehtiä tekeen ne kaikki läksyt ja lukeen kokeisiin, kun ei siellä matkalla tuu ikinä luettua koulujuttuja, paitsi ehkä jossain lentokoneessa. Mutta kyllä noi opettajat on hyvin ymmärtäneet ja oon yleensä kuitenkin aina saanut ne tehtävät ajoissa tehtyä.

      Poista
    2. Niin ja unohdin sanoa, että meillä on syksyllä maajoukkueleiri juuri sen jälkeen kun koulut ovat alkaneet (eli yks päivä ollaan koulussa ja sitten mennään leirille). Vähän tuntuu tyhmältä tollein, kun oon just menossa lukioon ja siellä on paljon kaikkee uutta ja oon heti alussa poissa. Toivottavasti en oo sitten ihan pihalla kun tuun takas leiriltä, mutta onneks oon kuitenkin sen ensimmäisen päivän paikalla :D

      Poista
  2. Kivan kesäisiä kuvia, oot kaunis! : ))

    VastaaPoista
  3. Ihanat noi kuoret! Just täydelliset kesään :) ♥

    www.chiquine.com

    VastaaPoista